We got a donate button!

Saturday, February 20, 2010

For Your Comfort Podcast - Episode Five

This is the "Tiger Woods is cheap" episode. The lesson here is don't be cheap.





Check out our page on iTunes and leave a good review. Please. We want to be in the top 200 of podcasts on our category, whatever it is...

Sammy Sosa now... good God...

Tiger's mom is not one to be messed with. I'm guessing the person who took this picture ain't living now...

Tiger is cheap. This is common knowledge...

The minor league of the PGA is called the Nationwide Tour. Sorry, Nationwide, you'll always be the Nike Tour...

Mrs. Tom Brady... yeah...

Maurice Jones-Drew trucking over Shawne Merriman... always gotta find a way to diss Charger fan...


Gonna go out on a limb here and say that this is first time that anybody has compared Jack Nicklaus to Stone Cold Steve Austin and/or The Rock...

And now onto the obligatory "Dawg don't like LeBron" clip....

Ken Griffey Jr. swinging is still one of the coolest things to watch. BTW, thanks MLB for being totally prunes about video clips on youtube, you suck. No wonder nobody under the age of 25 likes baseball...

The player that got dissed by the little kid? Jamario Moon. Yeah, I totally lost track of that too...

No comments:

ShareThis